Informatii privind achizitia unei case de marcat

Achizitia unei case de marcat se poate face direct de la sediul nostru.

Achizitia casei de marcat

Poti veni sa ridici casa de marcat si actele de la sediul nostru din Lt. Nicolae Pascu nr. 81, intr. B, et. 1, sector 3, Bucuresti, intre orele 9-17.

Daca doresti fiscalizarea la punctul tau. de lucru, se va plati deplasarea tehnicianului. 

Dupa achizitionarea casei de marcat :

Mergi la DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE a Municipiului Bucuresti, str. Dimitrie Gerota, nr 13, in spatele Hotelului Intercontinental – pentru obtinerea numarului de ordine al casei de marcat, cu urmatoarele acte: de la SC Selirom SRL (factura, chitanta, certificatul de garantie, copie procesul verbal de sigilare de la DGRFPB copie, copie Avizul de la Comisia de Avizare) si urmatoarele documente din partea firmei, si anume:

  • CUI – copie,
  • CIF-copie,
  • Copie C.I. Administrator
  • Copie dupa: contract de inchiriere/contract vanzare-cumparare/contract de comodat punct de lucru
  • Copie dupa certificatul constatator al punctului de lucru: Rezolutie + Mentiuni
  • Cerere de atribuire a numarului de ordine (2 ex) + Declaratie pe propria raspundere – acestea se gasesc la DGRFPB Gerota
  • Depunerea actelor  la DGRFPB Gerota poate fi factuta fie de Administratorul societatii/un angajat cu imputernicire din partea firmei 

Mai rapid se poate obtine NUI (numar unic de inregistrare) de la ANAF prin intermediul Spatiului Public Virtual (S.P.V) prin completarea si semnarea formularului C801 precum si prin incarcarea unei arhive cu toate actele de mai sus.

1.    Dupa ce ai obtinut numarul de ordine, suna la SC Selirom SRL  sau puteti veni direct pentru fiscalizare la sediul din Lt. Nicolae Pascu nr. 81, intr. B, et. 1, sector 3, Bucuresti, intre orele 9-17 in vederea fiscalizarii.

2.    Mergi cel tarziu a doua zi cu DECLARATIA DE INSTALARE, REGISTRU SPECIAL si CARTEA DE INTERVENTIE pentru a fi inregistrate  la administratia fiscala unde iti desfasori activitatea/punctul de lucru. Documentul va fi inregistrat la Registratura pentru a iti pune stampila si numarul de inregistrare.

3.    Un exemplar din aceasta Declaratie de Instalare va trebui data de catre tine la Administratia Financiara a sectorului unde ai punctul de lucru, un exemplar il pastrezi, un exemplar il vei trimite la SC Selirom SRL – ca unitate de service si un exemplar trebuia inregistrat la administratia financiara de care apartine sediul social, impreuna cu Registrul Special.

4.    Din acel moment vei putea utiliza casa de marcat.